visa vid midsommartid

Idag på skolan så var det nice, känner ett lyckorus i hela mig. En annorlunda men bra känslan. När jag kom hem och kom på att jag hade läxa så kände jag inte så mycket, mest hat faktiskt. Men nu har jag läst ut svenska boken som var tills imorgon, så jag kan åka på min träning utan att känna att jag inte gjort läxan. Så nu känner jag WIHOOO, idag på stan så investerade jag ett par ny springbyxor pga av att mina andra gått sönder. Fit4Fight, hahha ne men jag behövde ett par nya springbyxor så det är gr8. Ska kolla ett avsnitt awkward, sen på träning(1,5h)sen drar jag till arenan för att kolla på j18 med min kära vän Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by