jag saknar dig

Denna dagen började absolut inte på det bästa sättet men jag hoppas att den slutar bättre. Det första som händer när jag kommer till skolan är att jag inte tar mig in i skåpet. Någon har då stått och försökt lista ut min kod och lyckats för att skriva hej estet jävel i mitt skåp och sedan byta kod. Smart som jag är så kom jag på den koden och bytte. Jag skrev sedan hej tillbaka om den som nu besökt mitt skåp hade tänkt att komma tillbaka. I detta piss väder så hade vi orientering också, vilket inte uppskattas. Sen efter skolan så tänkte jag kolla på skor som jag behöver till hösten/vintern, men jag hittar ju inga, inga som man skulle använda allafall. Allt detta för att jag har för småa fötter, min lillasyster på 11bast har samma storlek som jag. Men det går mot ljusa tider eftersom jag ska beställa ett par från internet, jag ska duscha snart eftersom jag är dyngblöt och kall och ikväll ska jag till den bästa bruden+massa fler. + så har alla missförstånd retts ut osv. Nu är livet ok igen, eller som vanligt då. Bara det att jag fortfarande är sur på denna dag. Hoppas ni haft det bättre än jag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by