is it love, is it love, is it love

Jag vaknade 11 idag, jätte ovanligt. Jag brukar vakna tidigt, men jag var uppe ganska sent igår. Jag var med Jacob förresten och det tyckte jag va jätte roligt, man blir så glad av han! :) tidigare idag så satt jag och tog tag i mitt liv. Iallafall läxorna, har även städat rummet och sorterat kläder,saker,skor, JA HELA RUBBET. Och gått på stan med min lillasyster och Cajsa har jag också gjort och eftersom att jag är en sån snäll storasyster bjöd jag dom på fika. Nu kom jag nyss hemifrån Matilda där hon, jag, pap, vanessa och jenkis kollade på skräckfilm och badade tunna. MUY BIEN, nu ska jag kolla på awkward och sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by