And for a minute there, I lost myself

Denna dag har varit jobbig, den har innehållit lite av allt möjligt måste jag ju säga. Skoldagen i sig har varit kung då jag haft brudarna. Resten behöver inte nämnas. Efter skolan satt jag kvar och väntade tills jag skulle gå till träningen. Träning gick helt ok, men ändå inte bra. När jag skulle ta bussen hem så åkte jag typ 5 hållplatser för långt innan jag kom på att jag skulle av för längesen. Det har hänt mig 3 gånger förra veckan också. Jag är så borta i tankarna. Imorgon har jag skolfoto och jag funderar på att stanna hemma. Inte bara pga av skolfotot, men jag känner mig inte riktigt bra just nu så det får bestämmas imorgon. Nu har jag ätit middag, alltid sent för mig.. X-factor och sen sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by