alla trodde att jag skulle förlora mig

Jag kom på att anledningen till att varför jag har så ont i huvudet och är trött hela tiden på dygnet kan ju bero på att det börjar gå mot mörkare tider? vem vet, vem vet. Jag börjar allafall piggna till och jag har inte fruktansvärt ont i halsen längre, så imorgon ska jag på träningen!! ♥ Ikväll så var det tjejkväll på stan vilket betyder att det brukar vara 50% osv på affärer. Eftersom min dag slutade halv fyra så gick jag ner direkt på stan och kikade och så. Nu har jag nyss kommit hem med massor av kläder och nada dinero. Inga pengar kvar alls. Men inte hänga läpp för det, nu har jag något att ha på mig + en varm vinterjacka. BINGO. Nu ligger jag och fryser och min ögon hänger inte med så bra så jag ska he på en serie och somna till det. 



Kommentarer
Postat av: Chaterine

Åh va fina bilder!

Svar: ååååh tack! vad jag blir glad :)
sara söderström

2012-10-10 @ 02:33:33
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by