Världen förtjänar inte dig

I fredags så var det avskedsfest för finaste Alva, hela kvällen var jätte bra. Alla brudar samlades och förferrade innan alla kom dit och jag har bara bilder därifrån. Jag fick tyvärr lov att åka hem tidigt eftersom jag skulle upp 05.30 för att åka till Sundsvall och tävla. På lördagen så gick det inte så bra som jag ville att det skulle gå och på söndagen så gick det ok, men på nästa tävling så kan det ju bara bli bättre! Idag så var jag ledig från simning men jag hade tvåtimmars dans istället och nu ligger jag i sängen och lyssnar på håkanhellström.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du gått i simmning? :)

Svar: Jag började i simning i slutet av januari detta år, så jag har gått väldigt kort tid jämfört med de andra. Jag har alltid tyckt om att simma men jag har inte vetat att det varit en sport. :)
sara söderström

2012-10-02 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by