Walk that way

Igårkväll så kom Jennifer hit och sen Kippo efter ett tag. Vi spelade 500 med Sandra och Felicia, det tog ju ett bra tag men trevligt ändå! Senare gick vi upp till mitt rum och kollade på film, step up 2 blev det. Och jag somnade som vanligt.. haha men a imorse vaknade jag 9 ungefär. Då åt jag frukost och klädde på mig. Vid 10 cyklade jag och lillasyster in till stan för att kolla på när Amanda dansade på stan med kulturcentret. Vi cyklade hemfrån stan när hon hade dansat men vi stannade vi konsum och köpte glass och cyklade till mormor och hälsade på istället för att cykla hem direkt. Vi var där ett bra tag och fick fika. När jag kom hem så duschade jag och ikväll blir det Amanda och Alma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by