home is whenever im with you

Har inte haft tid att blogga alls i helgen! som ni då kanske märkt.. I Fredags så var jag med Ludde och Ludwig. Vi kollade på film! hehe filmer som jag tyckte om, men de hade inget annat val! Vi åt götta osv. Sedan åkte ludwig hem och jag och ludde gick och la oss. Jag somnade direkt men han va inge trött så han kollade på film.(Lördag) Vi vaknade vi nio och gick ner och åt frukost, såg filmen Warrior och efter den åt vi lunch. Han gick hem och jag började flytta möbler osv! Jag och syrran skulle byta rum, allting tog cirka 5 timmar. Så det gick rätt snabbt för att ha gjort allt själv. Det käns väldigt skönt att ha bytt rum för jag trivdes inte i mitt andra rum. På kvällen så åkte vi till Amanda där massor av människor var, åkte hem vid tolv och somnade direkt. OCH NU SÅ SKA JAG SLÅ PÅ EN FILM OCH OM 50 MINUTER ÄTA LUNCH.



Kommentarer
Postat av: mia

vem är ludde och vem är ludwig?

2012-03-26 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by