du är snart där

Har spenderat heeeela dagen på Nola! Våran klass har varit där och spelat in massa låtar som ska ner på en skiva då som sagt. Slutade 1 ungefär och har gått på stan sen dess. Åt middag på Subway innan träningen och på träningen fick vi sluta en kvart tidigare för att få fika, dingdingding! Ska börja läsa i NO boken nu eftersom jag har prov imorgon.. känns tveksamt men jag får väl göra mitt bästa. Imorgon efter skolan ska jag in till stan och köpa ett par skor och sedan gå hem! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-27 @ 21:59:28
Postat av: Anonym

hejsan! har en grym tävling på min blogg just nu, missa inte den!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara-1.html

2012-03-27 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by