School's out

Åhhh herre, jag har gått ut grundskolan. Det känns sjukt, jag minns det som igår när jag stod på skolgården för att samlas med min klass som jag skulle spendera 3 år med på geneskolan och nu splittras vi. Älskade 9 musik ♥ Efter skolavslutningen så åkte vi hem och fikade med massa nära och kära. Fick då 2000 kronor för att köpa något som jag behöver. Då tog jag och farmor en tripp till stan där jag fick med mig ett par springskor, 2 träningsbyxor, träningslinne, sport-bh, linne, shorts, sockar och shorts. och den 25e ska jag beställa min efterlägtade baddräkt och tävlingsväska! Ikväll så ska jag och några vänner till Vanessa och efter det så åker vi nog vidare för att fira sommarlovet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by