The A-team

I fredags på kvällen så drog jag Amanda, Emma och Jenka till Vanessa i gullänget där massor av tevligt folk va. Efter ett tag så skulle alla dra till Lomsjön/Hallonbadet men jag Amanda och Emma gick in till stan istället och i lungviksparken så träffade vi Jim och Marcus!! åh så jag har saknat dom, så det var jätte roligt! :D Dagen därefter så vaknade jag typ vid 8 och klockan tio åkte jag till farmor och farfar. Klockan 4 åkte jag in till lugnviksparken för våran dansgrupp skulle dansa där och efter det så åkte jag tillbaka ut till farmor och farfar. När jag kom hit så var Ludddiiiiee redan här så det var roligt :D Har tagit mitt första dopp förövrigt! oskönt kan jag lova.



Kommentarer
Postat av: N

måste bara säga att du är grymt fin! :)

Svar: Tack så mycket! Och jag tycker att du är grymt fin också!!! :)
sara söderström

2012-07-01 @ 20:20:27
URL: http://www.naaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by