Nu grönskar det i dalens famn

Idag så vaknade jag klockan 7 och inte långt efter det så duschade jag. Klockan 12 så var niornas avslutnings-middag/lunch och gud så jag kommer att sakna alla fina människor som man träffat varenda dag. Nu kommer vi alla att gå skilda vägar för att ta ett steg närmare framtiden. 
Vid 4 ungefär så cyklade jag in till stan för att kolla på kläder till min lillasyster som jag förövrigt ska gå på stan med imorgon. Efter en stund på stan så kilade jag ner för min näst sista simträning innan uppehållet över sommaren :( skönt ska det ju bli, men jag kommer att sakna det! Imorgon ska jag till nyänget med alla nior och äta lunch och ha det trevligt sen måste alla som ska uppträda tillbaka till skolan och köra ett genrep. När det är färdigt drar jag och Nea till stan och sen direkt till lillasyrrans skolavslutning. Och sen är det fredag och dååååå är det min skolavslutning!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by