baby you're a firework

Ska nu ta detta kortfattat. På torsdagen så åkte jag och Amanda till Ulvön och när vi kom fram så cyklade vi till stugan och packade upp och så. Vid 11/12 någonting på kvällen så cyklade vi och mötte upp Marcus, Andre, Jim och Elina.
Jag vaknade runt 9 någongång på fredagen och klockan 10 så drog jag ut och sprang. När jag kom tillbaka så hade ingen vaknat än.. Haha under dagen så solade vi och spelade lite fotboll och såå, senare på kvällen så cyklade vi in till hamnen, där vi åt på Almagränd med Alex och Jennifer. Sen gick vi till Alexs båt och hängde där och hade det trevligt osv. På lördagen så vaknade jag tidigare än alla de andra som vanligt, så jag satt och kollade på tv och när alla hade vaknat så blev det film. Mot kvällen var det hamnen som gällde, men inte för mig eftersom jag hade somnat innan vi skulle dit... På söndagen gick vi på utflykt mot havet och ba myste. Klockan 4 tog vi båten hem.

Jag har helt enkelt haft en as grym helg med superfina människor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by