älskade vän

Jag var på Nola igår pågrund av att jag skulle på intagningsprov till estet, jag sjöng för de klockan 9 när jag egentligen skulle sjunga kvart över 11. Hhaha det gick sådär, lärarna var skön så det var chill. Jag var nervös och skakig i rösten men jag tror nog att de flesta var det också. Sen gjorde jag ett musikteoriprov och jag säger inget mer om det hahah, ett tag efter det så skulle jag kompa till Lina när hon skulle sjunga. Klockan halv fem så var det träning, världans roligt! Träning inför tävlingen som är nu till helgen, taggad(nervös)!
Idag är vi lediga och jag har ingen träning heller, JAG HAR ALLTSÅ EN HEL LEDIG DAG. Det var en evighet sen, ganska skönt. Ska ta det lugnt nu på dagen men ikväll drar jag och brudarna in mot stan för att ha picknik i parken som ungefär hela övik också ska, SOFT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by