VOLLEYBOLL

Igår kväll så cyklade jag upp till Vanessa och hängde där ett tag och väntade tills Jenkis kom sen cyklade vi till Emma och väntade på Hilli och Nellan. Vi cyklade mot villa kiosken där det blev volleyboll, och som förväntat sög jag. När vi kände oss färdiga efter typ en halvtimme.. haha så dg vi till BK där grabbarns skulle äta sen for vi till Emmas place och va där hela kvällen. Vi kollade på 2 filmer och jag somnade då och då, som vanligt. Vid kanske 2? så cyklade jag hilli och nelin hem. Idag vaknade jag halv 12 och tog på mig tränings kläderna och hann bara gå ut tills det började regna, men snart drar jag ut för nu är det sol. Ikväll blir det mys med brudsen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by