Sunny Days

Idag slutade jag klockan 12 och då kom pappa och hämtade mig, när jag kom hem så åt jag en box oxh packade sen cyklade jag mot Nyänget för att möta upp Anton, Kippo och Kevin. Va där ett bra tag men vid 4 så cyklade jag hem för att äta middag sen så skulle jag ut och springa, men neee då var det massa grabbar där=no way in hell att jag springer där då. Så vid 7 kanske cyklade jag och Kippo till Jonte för att vara med samma peeeps + ida :) Denna dag var gryyyyym, och nu ska jag sova och hoppas på en minst lika grym dag imorgon. puusssss


Kommentarer
Postat av: kippoooooo

Stolt fotograf över strandbilderna måste jag säga! :D

Svar: Hahaha ;)
sara söderström

2012-07-04 @ 12:55:19
URL: http://kippoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by