Stay So We Stay Us

Igår så befann jag mig at Jenkis place! Där så skulle vi ha en överraskningsfest för Sofie, men hon blev inte så överraskad... Menmen, jag hade det jätte trevligt och roligt och allt sånt, lyckad kväll med fina personer som jag saknat :) Kom hem vid halv 1 kanske? somnade direkt. Vaknade något runt 9 imorse och då klev jag upp direkt och vid 10 åkte vi ut till farmor och farfar och vid typ kvart över 1 så började jag cykla hem därifrån!.. Skönt ändå :) Tog en omväg och cyklade till mamma och hälsade på innan jag kom hem hit. Nu så håller jag på att städa rummet eftersom jag ska byta till mamma imorgon, och nu ska jag ner och kolla på film med pappa för han ville umgås med mig innan jag ska åka iväg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by