STADEN

Idag så vaknade jag vid nio och när jag klev upp ur sängen så såg jag en hund hahah, vi ska tydligen vara hundvakt i en vecka! Gör mig ingenting, jätte gullig hund med ett ännu gulligare namn SARA! :) Jag åt frukost och tog sedan en promenad med Sara upp till pappa och hämtade träningskläder till mig och Vanessa. När jag kom hem så åt jag lunch och gjorde mig sen redo för stan. Cyklade in strax efteråt och träffade vanessa vid parkeringshuset. JA VI GICK PÅ STAN HELT ENKELT och sen drog vi och träningssimmade på badhuset. Åhhhh vad skönt det va att få komma ner i vattnet igen ♥ Efteråt sprang jag och köpte några små saker och cyklade sedan hem. Nu sitter jag framför datorn och ska snart äta och ikväll har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra.



Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

tycker om dig

Svar: tycker om dig mer
sara söderström

2012-07-19 @ 00:08:02
URL: http://maijavanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by