once more you tell those lies to me

Igårkväll så åkte jag och Jennifer till JenniferS på poooolferrre ungefär vid 8, jag hade det jätte trevligt :) sen var det annat jobbigt som alltid men inget att tänka på. Jag kom vid halv 2 kanske, fick skjuts hem av Emma, coolaste morsan har hon allafall haha :) vaknade av att mamma skrek att jag skulle kliva upp vid halv 10 ungefär, vi tog en impulstripp till umeå för att kolla på lite fotboll och så. Nu har jag duschat och väntar på att Matilda, Jenkis, Hilli och Nellan ska komma. :) Imorgon på morgonen så drar familjen iväg till Rättvik på classic car week! blir kung, de suger bara att jag komma missa första träningen. ÅÅÅH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by