kill 'em blanks

Vid 6 så gick jag upp till Emma för att ta en prommis och prata lite och vi planerade lite och så, kom hem 7. Och klockan 8 cyklade(tog med mig brädan) jag mot konsum för att möta upp 3 fina vänner, vi åkte in till stan och hade det allmänt trevligt. Spontan-trippar hit och dit, det ä ju så de ska va! hahha ja vi har varit busiga ikväll om jag tänker om. Vi skulle till Ester men vi bestämde oss för att träffas på tisdag istället, S K I T B R A!! Nu hade jag tänkt att sova för att möta en ny dag imorgon som ska vara minst lika bra som denna dag!!


 
Finns massor av bilder och videos till, men de här får räcka ikväll. Orkar inte lägga upp nå mer :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahah usch asså andra bilden ;o
Det gick ju såå galet fort!

Svar: den bilden va ju sååå skön! hahah :D
sara söderström

2012-07-16 @ 00:15:39
URL: http://corneliajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by