Judas

Igår så klev jag som sagt upp tidigt osv, hade tagit fel på dagarna så jag kunde ha sovit längre.. Så jag satte mig i soffan och kollade TB istället. Hela. Dagen. På kvällen var Mamma så rastlös så vi åkte till UH och fikade, när vi var påväg hem så körde 3 polisbilar förbi, en ambulans och en brandbil förbi så vi jagade de, eller följde efter då. Då kom vi till Gullvik där vi såg en båt brinna 100m från stranden. Imorse klev jag upp klockan 7 och skärde melon till frukost sen fixade jag till mig. Vid 9 åkte jag och Jennifer till Fredrik för att fotografera oss, vi var jätte nervös innan men det var faktiskt roligt även fast man var obekväm och ovan från början. :) Kom hem för ett tag sen och har nyss ätit lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by