i wouldnt change a thing

 
 
I fredags efter jobbet tog jag supercykeln till mormor och åt lunch och fikade där eftersom mormor fyllde år. 2 timmar efter så cyklade jag hem, packade och bytte kläder. Sen började jag cykla mot min farmor och farfar, kom dit på en halvtimme och när jag kom fram så började jag att städa och fixa iordning till lördag. Jag sandra och felicia spelade pingis och badade bland annat innan vi gick och la oss. Klockan åtta vaknade jag idag och då satte jag mig framfr tv:n med farfar. Vid tolv kom alla mina fina vänner, åh så bra ni är! Jag har haft en super bra dag fylld med bad, pingis, skratt och jaa roligheter helt enkelt! Vid fem började alla åka hem och då hoppade jag in i duschen och sen åt jag middag. Klockan 6 började jag, farmor, sandra och feliia åka in mot domsjö för att hämta bullba sen åkte vi in till stan för att kolla på Amanda Jensen, väl där mötte vi upp Emma, Martin, Jenkis, Matilda och Vanessa. Älskar er alla underbaringar som förgyllt min dag. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by