i wonder where you came from

Igår kväll så var jag med Vanessa och Jennifer, vi åt melon och kollade på peter pan♥ I mitten av filmen blev vi överraskade av Herman, Tommy och Felix. De tyckte inte om våra val av filmer.. Lite senare drog vi ut på en nostalgi runda för att palla jordgubbar! Varför slutade man med det? fortfarande lika spännande nu som då hehe :) Vid halv 2 drog de hem och ungefär 3 minuter efter drog jag också. Idag så vaknade jag rätt tidigt och tog en liten springtur, men det var inte lika skönt som vanligt då det var fuktigt i luften. Nu snart kommer mormor och hämtar mig, min lillasyster och hennes vän för att bada i gullvik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by