every time he haunts me

Imorse vaknade jag lite innan 9 men jag orkade inte kliva upp, så jag låg kvar tills halv 10. När jag klev upp drog jag på mig träningskläderna och cyklade mot hörnsjön där det blev en runda på 4.5 km :) Man blir så glad av att springa med musik i öronen. När jag stretchat ut så drog jag hem och åt lunch. Nu sitter jag och nålar ett par jeans som min mormor ska få sy till. Senare ska jag vara med Ester, Cornelia och Lina! och ikväll blir det att vara med Vanessa :D Har inga bilder att visa så det får bli från överraskningsfesten för Sofie som jag inte lagt upp än några bilder på än. Jag har knäppt typ 3 bilder sen så gick kameran runt, tack till alla som tog kort!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by