i gave u my heart

Klev upp 7 klädde på mig och packade inför dagen klockan åtta tog jag bussen in till stan. Hela dagen har bestått av Genrep! Det har gått väldigt bra och det känns som att Musikalen kommer att bli hur grym som helst, ungerfär vid 4 fick vi sluta och då sprang jag ner till Badhuset och bytte om och hade då träning. Det lustiga är att jag suger på bröstsim men kan det andra bra.. Men bröstsim är ju det tråkigaste så kan ju bero på det :) Får öva och öva! När jag kom hem åt jag middag och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag i sängen och vill ba sova. HUR TRÖTT SOM HELST. Men jag ska kolla på någon film först bara :)



Kommentarer
Postat av: julia :)

Tränar du simning i öass? :) Isf, hur länge har du gjort det och i vilken grupp?

2012-02-21 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by