Fight for whats worth fighting for.

Vid ungefär två så åkte jag in till badhuset för träning. Efter det så gick jag runt med lillasyster så hon fick åka rutschbanor eftersom det var därför hon följde. Sedan tog vi bussen hem som var vid ungefär kvart över 4. Sedan så åt jag och klädde på mig och tog bussen till Amanda. När jag varit där i ungefär en kvart så kom Jim, Tom, Andre, David och Jakob. Vi fikade, kollade på tv och flummade på. Vi har ju varit på Max också. Nu ligger jag i sängen och är alldeles för lat för att hämta usb kabeln på andra sidan rummet, så ni får bilderna imorgon!!



Kommentarer
Postat av: Jossan

fin blogg!



ska du göra något roligt idag? :)

2012-02-05 @ 10:40:36
URL: http://nattstad.se/jossanaxelsson
Postat av: Josefine Axelsson

sv: skulle ha tränat men den blev inställd. Men ska åka och hämta en häst :D

2012-02-05 @ 14:30:02
URL: http://nattstad.se/jossanaxelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by