finaste

Denna dag började dåligt! Jag vaknade upp oc kände inte alls för att kliva upp och jag dessutom trött. Somnade sedan om i soffan osv. Var kvar på skolan tills 5 eftersom vi jobbade med musikalen. Erina hämtade mig och hemma var det dåliga och bra nyheter. De bra nyheterna är att jag ska flytta upp till en högre grupp i simningen, så det är jätte roligt! :D Då blir det 3 träningar i veckan. Det dåliga är att Nala har dött. Min syster var ine i mitt rum imorse när jag då var på skolan, och hon stänge inte dörren så Findus (katten) kom då in i rummet. Eftersom det inte är bra för de att vara ensamma så ska vi köpa en på fredag och kolla ifall de passar bra ihop och kommer överrens.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn

2012-02-15 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by