Classic Car Week

JAG ÄR HEMMA!! eller ja igår kom jag hem :) Jag har varit i Rättvik på ccw(Classic Car Week) och bara haft det gött. Jag har badat i Siljan och hittat en 50 lapp, kollat på saker i massa stånd, cruisat genom staden, badat i ån och sprungit 2 mil. Och massa andra saker då :) Jag är en dator fattigare och ett par dr.martens, rockabilly-klännig och en kofta rikare. Så för tillfället så har jag inga bilder eller tillgång till dator lika mycket.. Men jag ska visa er bilder från resan :) senare. Igår så åkte jag Rod:en hem, as nice! och när vi kom hem så åkte vioch hämtade min telefon som hade kommit. Idag ska jag in till stan och fixa massa grejer med telefonen som, jag själv inte fattar och efter det åka på TRÄNING! Nu är simning igång och gud vad jag är glad, känns som att jag inte kan något längre haha.


CHARMIGT MED GAMLA BILDER

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

Hahah åh så söta ;)

2012-08-19 @ 21:01:30
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by