blackbird singing in the dead of night

yeyey
Q: Gillar du nån nu?
vad hände mellan dig och felix?..:(
varför var felix dum i huvet som inte tog tillbaka dig?
du verkar vara such a sweetheart

A: 1. Jag vet faktiskt inte, kanske det kanske
2. Hahah jag kommer inte ihåg
3. Jag bryr mig ärligt talat inte + Det var sååå länge sen så jag kommer inte ens ihåg något av det :)

anonymis
Q: har du varit deprimerad?
(det är väl vanligt, jag dömer inte)
och vad inspirerar dig mest när du skriver en låt?

A: 1. Svår fråga, visst jag har varit jätte ledsen och legat i sängen och bara tänkt att jag vill stanna där för evigheters evighet. Men det är nog en ja och nej fråga för jag vet nog inte själv

Amanda Malmborg
Q: När lärde du dig att pierca dig själv/andra och hur lärde du dig? :)
Älskar din blogg!

A: 1. Jag började väl i 7an tror jag! Jag har alltid varit intresserad av det och vet redan nu att jag vill bli piercare/tattuerare senare i livet. Hur jag lärde mig.. Jag tror jag lärde mig själv, kollade runt på massor av sidor och kollade på piercare som jag känner hur de gör/hur det går till. Sen så prövade jag på mig själv i öronen till att börja med osv sen har jag piercat min syster och fortsatt så, men alla gånger har en första gång och det är intressant bara! hehe :)
Åååh tack! :D glad jag blir!

ballolbalsbalabalavanezzzaaa
Q: hur många djur har du haft, vad hette alla djuren?
är det sant att du är kompis med Vanessa? har hört att hon är grym!
hur gammal var du när du fick din första hål i öra?
vilken är din favvokäkmat?
sover du hellst med någon eller själv?
sover du med mig?
om du skulle se Dubbelt, skulle du kunna tänka dig att se dubbelt av mig då?
älskar du mig mer än bullar, tårta å glass?
jag älskar dig, du är het, snygg å finast. Puss

A: 1. oooh god, hhaha kommer nog inte ihåg men ska försöka. Vi har haft tre katter-findus,pettson och den tredje kommer jag inte ihåg. Vi har haft 3 hundar-bimbo,bamse och gurki. Har haft ett dussin antal kaniner och 2 marsvin. Jag haft haft tre ekkorrar-piff,puff och teox. Tre råttor-charlie,nala och milo. och flera fiskar har vi. Asså har nog glömt mycket men det är allt jag hittar på vid tillfället. :)
2. Jo det sant det :) och hon är grym också ska ni veta!
3. Jag var 2 år när jag fick mina hål i öronen :)
4. vet faktiskt inte, äter väl det mesta. Typ kött och sallad kanske, mycket är ju gott
5. båda, men helst med någon antar jag
6. jaaa... fast vars är du då?
7. haha om jag ser dubbelt så är det klart jag att jag ser dubbelt av dig Vaneza
8. Jag älskar dig mer än bullar, tårta och glass JA DET GÖR JAG
jag älskar dig, du är het, snygg och finast sådeså!

LINNEAAAAAAAAAAAAAAA
Q: Varför är du så bra på att sjunga?
Om du fick välja av att vara döv, blind eller förlamad resten av ditt liv, vad hade du valt?
Hur många hårstrån bär din kropp?
Risifrutti eller drickyoghurt?
Favorit artist/band?
VISST ÄR JAG GRYMMAST I VÄRLDEN?
FIN BLOGG HAR DU. BA SÅRU VET DEEEEEE.
HARE BRA :)

A: 1. det är jag inte! varför är du så bra på att sjunga?
2. inget...? heehe nemen döv kanske ååh gud jag har ingen aning
3. 5 miljoner stycken hårstrån
4. Drickyoghurt om jag måste välja, men risifrutti är naiz det med
5. Nå himla med många! Men system of a down, lamb of god, rihanna, beyonce, eliza doolittle, elvis + massaaaaa mer, har så blandad smak så jag lyssnar på massor
JA DET ÄR DU VERKLIGEN! TACKELITACKTACK :D

ashley
Q: vet inte vad det kallas men hur länge har du haft piercing asså dom som är på kinden ? du passar i dom söt :)
A: 1.Åh tack! :D jag har haft de sen förra sommaren :)

sandra
Q:vilket är ditt favorit band?
vilken är din favorit låt?
favorit färg?
favorit klädesplagg?
bästa skönhets tipset?
hund/katt?
chips/godis?
långt hår/kort hår?
leggings/jeans?
sommar/vinter?

A: 1. Har inget favorit band, bara många band som jag tycker om
2. just nu är det Countdown tror jag, blir som peppad av den
3. gillar alla färger, men orange, lila och vit
4. hund
5.
sova i fläta typ haha jag suger på sånt där!
6. haha den där är ju omöjlig, tyck om båda ja! och jag äter båda hela tiden a
7. långt hår! fast kort hår är så snyggt också men själv skulle jag vilja ha långt hår
8. jeans
9. sommar måste jag nog säga även fast vinter är bra den a!

dvv
Q: Finns det någon speciell? ;)
A: 1 kan man väl säga hah, fast jag säger det inte. Så nu är det osagt

Alvaa
Q: Ditt bästa minne?
A: 1. ååh herregud, den var ju inte ens svår. Men det måste vara när pappa gifte sig med mammaErina. Det var så fint, såg hur glad pappa bli och alla vi andra blev ju jätte glad för vi älskar erina osv. Det var ett av de, och sen har jag fler också! Som när vi åkte till turkiet med mammas sida av famlijen, det var härligt. MASSOR ASSÅ MASSOR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by