end of time

Igår så åkte jag ut till Emma vid 3 där vi började med att städa lite och sedan började vi lite på maten. Vissa stod och sminkade sig också. Ungefär kvart över 6 var allt färdigt så då började vi äta och därimellan måltiderna sminkades det lite mer osv. Kvart över 9 så åkte vi till the-club och stod och köade ettt tag men vi va bland de första så det var värt. Hela kvällen var jätte rolig bara lite konstig på slutet. Men jag har haft det jätteroligt.
ph.1 duktiga flickor som lagar mat
ph.2 huvudrätt
ph.3 efterrätt
ph.4 amanda
ph.5 jag&jenka
ph.6 jag,simon&bullba
ph.7 amanda,jenka&emma
ph.8 bullba&emma
ph.9 jenka,jag&amanda
ph.10 jag och massa andra
ph.11 bullba,jag&jenka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by